Reken af met uw account
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
> Hoe word ik klant?
Klik op de knop inloggen. Hierna kom je op een pagina om een nieuw account aan te maken. Wij nemen dan contact met je op. Wij verkopen alleen aan zakelijke klanten (met een geldig kvk nummer)
|
> Welke betaalmogelijkheden zijn er beschikbaar?
Alle bestelling worden op factuur geleverd. Indien je een nieuwe klant bent verzoeken wij je om de eerste factuur vooraf te betalen. Alle opvolgende bestellingen worden daarna op factuur geleverd. we hanteren een betalingstermijn van 21 dagen.
|
> Hoe weet of ik de producten die ik wil op voorraad zijn?
Als je deze via de website kunt bestellen, zijn de producten op voorraad. Als je een product wilt bestellen, en deze is op de website in een bepaalde maat niet beschikbaar, dan is deze tijdelijk niet op voorraad. Wanneer wij de producten weer op voorraad krijgen, zullen wij deze direct op voorraad zetten en kunt u deze bestellen via de website. Mocht je een groot aantal willen bestellen of een reservering willen plaatsen dan kan je contact opnemen met onze klantenservice om de beschikbaarheid en verwachte binnenkomst te controleren.
Tel: 0591-820213 mail: info@partychimp.nl
|
> Kan ik een bestelling retour sturen?
Het is niet mogelijk om een bestelling te retourneren. Dit is alleen mogelijk indien hier vooraf afspraken over zijn gemaakt.
|
> Wanneer komt een specifiek product weer op voorraad?
Neem contact op met onze klantenservice voor deze informatie. Zij kunnen je hier meer informatie over verschaffen.
Tel: 0591-820213 Mail: info@partychimp.nl
|
>Wanneer kom ik in aanmerking voor korting?
Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over staffelkortingen. Wij baseren onze kortingen op jaaromzet per klant. Indien je een grote hoeveelheid van 1 bepaald product zou willen bestellen dan kunnen we een eenmalige netto prijs offreren
Tel: 0591-820213 Mail: 0591-820213
|
> Wat moet ik doen bij een incomplete levering?
Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Zij zullen de fout voor je rectificeren (dmv van het nasturen van een product of een creditnota te sturen) Indien een levering in verschillende colli wordt verstuurd dan stellen we voor om 1 of 2 werkdagen af te wachten, PostNL is niet altijd op tijd.
Tel: 0591-820213 Mail: info@partychimp.nl
|
> Ik heb defecte producten ontvangen.
Indien je defecte producten in jouw levering hebt ontvangen, neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Wij zullen dit probleem voor je oplossen.
Tel: 0591-820213 Mail: info@partychimp.nl
|
> Mijn ontvangen factuur klopt niet. Wat moet ik doen?
Indien je een foutieve factuur hebt ontvangen, neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Wij zullen dit probleem voor je oplossen
Tel: 0591-820213 Mail: info@partychimp.nl
|
> Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen naar Nederland of België zijn de verzendkosten gratis bij een bestelling groter dan €250. Bij kleinere bestellingen bedragen de verzend- en handlingskosten €13,99.
Bij internationale bestellingen berekenen we wel verzendkosten, deze zijn afhankelijk per land. We brengen alleen de kosten in rekening die wij moeten betalen aan de koerier (PostNL of DHL) .
|
> Wat is de levertijd?
De levertijd van een bestelling duurt normaliter 2 werkdagen. Bestellingen die voor 11:00 worden geplaatst worden in 90% van de gevallen dezelfde dag verstuurd (afhankelijk van de drukte in het magazijn en de grootte van de order)
|